Parchet bambus pentru suprafete circulate si nu numai

Am tot observat ca din ce in ce mai multa lume isi cumpara parchet din bambus. Parerile sunt impartite, asta observand si din articolele scrise in limba romana, dar si pe siteuri din afara.

Personal am acasa parchet luat din Bricostore si nu e din bambus. Cred ca e ceva stejar. Dar in sufragerie as dori sa schimb ce am pe jos si inca sunt indecis asupa a ceea ce ar trebui sa imi comand.


Duritatea parchetului din bambus, un factor decisiv?

Unii zic ca da, altii zic ca nu. O duritate Janka sau Brinelli a unor modele de parchet de bambus ar putea rivaliza cu niste modele foarte exotice de lemn. Dar nu e chiar asa! Acest model de parchet, pe cat de rezistent, pe atat de sensibil. Mai ales la zgarieturi, la lovituri si la ... mersul animalelor de companie. Ideea e ca nu prea exista posibilitati de reparatie a parchetului de acest tip. Nu prea mai ai ce sa ii faci, daca se zgarie sau il lovesti mai tare. L-ai stricat, l-ai schimbat

Un prieten care si-a montat pana la urma parchet din bambus mi-a spus ca e foarte multumit de el. Si, sincer, am fost la el acasa si arata bestial. Si nu e vreun model din ala fantastic de scump. A dat in jur de 90 de lei pe metru patrat. Se simte foarte bine atunci cand calc pe el si are un luciu aparte. Prietenul asta al meu l-a cumpar de la Smart Electro-Distribution, care au un showroom undeva prin Faur, in Bucuresti. Gasiti catalogul lor online si pe parchet bambus. Ei au mai multe modele, unele mai ieftine, altele mai scumpe. Unele mai dragute, altele chiar oribile. Dar merita sa ii dati o sansa.


Concluziii?

Cred ca pana la urma imi voi procura un astfel de model de parchet pe viitor. Imi pare solid, foarte ok din punct de vedere estetic si are ceva luciu dragut.


Comentarii

Postări populare